28 Haziran 2018 Perşembe

Işletme muhasebesi

Işletme muhasebesi

Kişilere parmak klavye yazabilme becerisi kazandırıp, iş, ticari ve günlük. HEM Müdürü Vedat Beyazduman kurslar sonrasında katılımcı . Hızlı Klavye Kullanımı(F Klavye ) kursunu bitirdiğinizde, hiçbir şekilde klavyeye bakmadan on parmak hızlı bir şekilde yazı yazabileceksiniz. Parmak F Klavye : parmak kursları, f 10parmak kursu , klavye parmak yazma eğitimi, q klavye parmak , parmak klavye örnek, f klavye eğitimi içerir. On Parmak Kursu , Parmak Kursu , hızlı yazma, klavye kursu , parmak , ankara PARMAK KLAVYE KULLANIM KURSU Bilgisayar . Akademi Dünyası uzaktan eğitim ile Uzaktan eğitim hasta kabul kursu , uzaktan eğitim.


Işletme muhasebesi

Halk Eğitimde Parmak Klavye (Hızlı Yazı Yazma) Kursu Açıldı. TANIM parmak kursu , kişilere parmak klavye yazabilme becerisi . Kategori: BÜRO YÖNETİMİ VE SEKRETERLİK; Kodu: SEYMER-06-04; Yaş Sınırı: 15; Gerekli Eğitim Düzeyi: Okur Yazar. Antalya On Parmak Klavye Kursu kursu ile hem özgün eğitim hem de On Parmak Klavye Kursu uzaktan eğitim şansı yakalayacaksınız.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar