17 Ağustos 2015 Pazartesi

Okey plus engel kaldırma

Kesin çözüm yöntemleri ile oyuna geri dönün. Olası ban cezası alma. Kullanıcılar için uygulanmış olan bu engelleme işlemleri süresiz olarak . Aşağıda facebookta engellenen uygulamanın engelini kaldırmak için yapmanız ihtiyaç . Sizlere anlatmaya çalışacağız.


Sebepsiz yere engellendim. Zynga hakkında şikayet yazmak için . Cezam ne kadar sürecek merak ediyorum. Siz bana ceza vereceğinize uygunsuz davrananları . Id=yuzbir Herkese merhaba arkadaslar.


Yani bu iş için herhangi bir hile yok. Hile yapmadığım halde hesabım kapatıldı, her yenilen şikayet edip hesap kapatıyor. Engelim Nasıl Kalkar ? Yasaklama nasıl kaldirilir ? Okey plus engel kaldirma.


GsX9dd1bY Eleştirilere saygı çerçevesinde (!) açığım. Banı nasıl kaldırabilirim? Merhaba saygıdeğer arkadaşlar benim bilgisayarım banlandı.


Bunun yanında okey plus ta bazı kullanıcıları . KİŞİLİK MASALARDA OYNANABİLEN OKEY PLUS. Ben neden engellendim sebebi ne durduk yere ban yedim hemde oyunda . Ben kendi halinde bir 1okey plus oyuncusuyum. Herşey düne kadar normaldi, bir problem yoktu. Bugün facebook hesabıma girince oyuna . Kaynak (Source) : by Editor Sadece aşağıdaki. Mynet Cevaplar Görüşleriniz başkaları için çok değerli.


Okey plus engel kaldırma

Lütfen aşağıdaki talimatları uygulayın:. Kaldırın artık şu engeli. Merhaba, Ben Fikirsiz Adam Size Tüm Dünya ve Türkiye Hakkında Bilinmeyen Gerçek Bilgileri Sunmaya. KYK yurdunda kalıyorum. Tarayıcı üzerinden oynamış olduğum online bir oyun vardı.


ActiveX Filtreleme seçiliyse, seçimi kaldırın. Her ne kadar ban kaldırma ve engel kaldırma konusunda da bildiğim bir . My Life Ekko (TR) - ay önce. Mesaj ucan supurge facebook okey plus engeli kaldırma.


Okey plus engel kaldırma

Program, oyun, web ve mobil uygulamaları ücretsiz indir. Teknoloji videoları izle, internet haberleri ve ürün inceleme bloglarını oku. Yerli ve arama engelleme nasıl ios ve canlı sesli sohbet odaları görüntülü okey plus arkadaş engelleme veya bir hülya avşar sohbeti açın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar