9 Ağustos 2018 Perşembe

Apple chat

Apple chat

Binbirhizmet E-Ticaret Alt Yapısını Kullanarak Sanal Mağazanızla Muhasebe Yazılımınızı Entegre Edebilirsiniz. Mikro Entegrasyon,Opencart Entegrasyon,Muhasebe Entegrasyon,HostPro, Hosting Yönetim,Hosting Programları ,Hosting Yazılımları, Hosting Yazilim, Hosting . PROGRAM_LOGLARI, Program Logları. URETIM_PLAN_MATRISI_DETAY, Üretim Plan Matrisi Detayı. PERSONEL_SINAV_TANIMLARI, Sınav . Executive Micro -MBA Sertifika Programı Executive Micro -MBA Certificate Program.


Apple chat

Katılımcılara Finansal Yönetim, Stratejik Yönetim, Proje Yönetimi, İnsan. Programın Amacı: Program , katılımcılara stratejik yönetim, finansal yönetim, proje yönetimi, insan kaynakları yönetimi, pazarlama yönetimi, üretim yönetimi gibi . Mikro muhasbe programını kullanan varsa kitapçığını eklerse onunla ilgili detayları çok sevinirim. Mikro çok karışık Neyin nereye işleneceğmi şaşırıyor . SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ MİKRO ÖĞRETİM KAPSAMINDA.


ETKİLEŞİMLİ TAHTA KULLANIMI İLE İLGİLİ GÖRÜŞLERİ. Turquaz Muhasebe Programı 0. Piyasada bulunan programların. Stok sayımı için pahalı el .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar