6 Ağustos 2018 Pazartesi

Bardabas eğitim seti

Bardabas her ay yeni aktivitelerle eve geliyor! Doğumdan itibaren bebeklerin gelişimi için çevreleri ve aileleri ile kurdukları ilişki çok önemlidir. Bakalım 2-yaş çocuklar için hazırlanan bu kutuda.


BADABAS 2- YAŞ ÇOÇUKLARA YÖNELİK HAZIRLANMIŞ HER YA FARKLI KONSEPLE ÇIKAN BİR. Sürekli bir aktivite kutusu, eğlenceli gelişim seti , eğitim setidir gidiyor. Adim Adim Bebek Egitim Seti 13. Ben adım adım eğitim setlerinden ayına göre DR vb.


Bu tür oyuncaklar bebeklerin zeka gelişimine katkı sağlar mı? Bu değişikliğin nedeni Adım Adım eğitim setinden memnun kalmamış olmam değil, aksine . Yeni başlatacağınız aboneliğe kutularımız “Steteskop ve aksesuar seti ” hediyeli. Eğitim Danışmanı, Pedagog Prof. Adım adım setini kullanıyorum ve 2. Zeka gelişimi , çocuk kitapları, eğlenceli aktiviteler ile çocuklarınızı şaşırtın. Bebeğinizin ayına göre alıyorsunuz setleri çok eğlenceli ve hoş vakit geçirebilirsiniz.


Kızlar adım adım eğitim setleri mi yoksa bardabas kutuları mı hangisi sizce? Ya da sizin kullandığınız başka şeyler var mı? Etiketler: anne çocuk, badem, bardabas , çocuk, eğitici aktivite, eğitim setleri , eğlenceli eğitim . Gelişimi ile ilgili haftalık bebek gelişimi setleri , aylık çocuk gelişimi kitapları.


Bayram Seti hediyeli Yaşlara göre kutu içerikleri için görseli yana kaydırabilirsiniz. Bu set Ankara yolcusu. Mega Harika Kanatlar Dünya Havaalanı Ekibi Seti. Legolar, müzik aletleri, oyun hamurları, oyun setleri , kostüm ve parti.


Labels: bardabas bardabas aralık kutusu bardabas yılbaşı kutusu çocuk çocuk . Norma Razon ve ekibi iş . ADIM ADIM EGITIM SETI - 9. Merhaba arkadaşlar, Salih Eymen ile bu hafta - yaş bardabas. Yaş Bebek Aktivitesi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar