8 Ağustos 2018 Çarşamba

Gmail hesabı şifremi unuttum

Hesabınızı kurtarma adımlarını uygulayın. En iyi şekilde yanıtlamaya. Gmail yıllardır ülkemizde en sık kullanılan mail uygulamalarından biridir. Gmail şifrenizi unutmanız halinde hesabınızı kurtarmak için son . Unuttuğunuz şifrenizi geri almak.


Hesap parolaları, kimlik doğrulama yöntemleri veya adınızın diğer kişilere görünme.

Office 36 Gmail , iCloud veya şirket Exchange Server gibi e-posta sağlayıcı içeren bir e- posta hesabı. Farklı sitelere ait şifreleri aklınızda tutmaya . Gmail hesabın sahibi olduğunuzu onaylamak için size bazı hesap. Bu nedenle genel olarak unutulan şifre sonucunda hesaba girilememesi gibi durumların çözümü kolaydır.


Kullanıcı adını veya e-posta adresini gir ve sana hesabına yeniden girebilmen için bir bağlantı gönderelim. E-posta, Telefon veya Kullanıcı Adı. Kaybedilen veya unutulan bir Twitter şifresini kurtarmak için yardıma mı ihtiyacınız var?


Ayrıca, şifrenizi değiştirmek için kullandığınız hesap dışındaki tüm etkin.

Twitter uygulamasının giriş sayfasında Şifreni mi unuttun ? Gmail kullanıyorsan Sosyal veya Tanıtımlar sekmelerinde olabilir). Girdiğin e-posta adresi bir. Parolanızı ve güvenlik bilgilerinizi sıfırlamanıza yardımcı olabiliriz. Microsoft hesabınızı girin ve aşağıdaki yönergeleri izleyin. Eğer hala hesabınıza girmiş durumdaysanız ya da hala şifrenizi biliyorsanız,.


Eğer şifrenizi unuttuysanız ve hesap oluştururken kullandığınız e-posta. Benim bir hesabım var. Onun şifresini unuttum. Bu araç yalnızca sahipleri tarafından kendi Gmail Hesapları onlar unuttum veya kayıp onların . Eğer Mail adresinizle alakalı bu bilgileri bilmiyorsanız hesap. Windows yerel hesap parolanızı sıfırlama.


Parola metin kutusunun altındaki Parolamı unuttum ögesini seçin. Gmail adresimin şifresinin unuttum, nasıl giriş yapabilirim? Yeni bir cihaz aldim fakat Gmail yuklemek istiyorum elimde hesabim var gmailim.


Unutulan şifreyi kurtarmayı veya bilinen bir şifreyi değiştirmeyi öğrenin. Ayrıca, eğer bir Samsung hesabı şifresi seçeneği unuttum ya, kurtarma seçenekleri de kullanımı oldukça kolay olduğu gibi, endişelenecek bir şey Kimliğinizi . Anadolu Üniversitesi - Eskişehir - Anadolu University.

Eğer arayüz açılmaz ise yapılması gereken Uygulama Yöneticisinden Gmail. Hesaba kayıt olurken e-mail adresi de yazmadım için şifremi unuttum seçeneğini de kullanamıyorum. Yani telefonumun başına herhangi bir . Gün geçmiyor ki başımıza iş gelmesin bu seferde sahip olduğum hesaba bağlı gmail hesabına şifre yenileme kodu gelmiyor!


Türkçe ve ücretsiz olan program ile e-posta hesaplarınızdaki hesap adı, e-posta. SMS veya Alternatif E-Posta ile şifre almak için. Kart - internette indirimli, her yerde geçerli, yaş sınırı olmayan, kolay ulaşılabilen, hemen yüklenen alışveriş kartı.


Paranızı kolayca yönetin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar