13 Kasım 2016 Pazar

Forticlient ssl vpn 4 0 download

Hesapcini Ön Muhasebe Programı kolay ve esnek yapısı ile işlerinizi kolaylaştırmayı. Stok ve Depo Yönetimi Etkin ürün takibi yapabilmek ve bunu işletme . Size işinizi öğretemeyiz ama planlı çalışmanızı sağlayabiliriz! Kolaylaştır, Başarıya Odaklan. Bina ve Toplu Yapı Yöneticiliği Sertifika Programı (Uzaktan Eğitim).


Ancak; yurt dışında ikamet eden adaylarımızın sertifika gönderim ücreti kendilerine aittir. Apartman ve site yönetimlerinde profesyonel hizmet beklentisine olan talebin. Her dairenin yatırdığı aidat ve taksitleri tek tek programa girebilirsiniz. Tek bir binanın, tek bir sitenin veya birkaç sitenin kaydını rahatlıkla . Bina yönetimi ” felsefesi içine hukuk dışında yönetim bilimi, teknik yeterlilik, mevzuat.


Güvenli Yaşam – Tehlikeli Durum ve Afet Eğitimleri – Ücretsiz. Apsiyon, satın alma, döküman, içerik, rapor, analiz. Geçen sene görmüştüm, şu an yöneticilere ücretsiz sunuluyor sanırım. Yakın zamanda bir arkadaşım için yönetim programı araştırırken bu projeyi incelemiştim.


Site aidat yönetimi programı ile kasa takibi. Sitenizdeki kişilerin borçlandırılmasını , aidatların yönetimini ve takibini sağlayın. El Terminali Programı İle Sayaç İşlemlerine Vakit Harcamayın.


Online Apartman Site Yönetimi Uygulaması.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar