30 Haziran 2017 Cuma

Gmail geri alma

Gmail hesabımı nasıl geri alabilirim? E-posta adresinizi mi unuttunuz? English (United Kingdom)‬. Bu duyuruya göre bir süredir test aşamasında olan gönderilen.


Sonraki ekranda kurtarma e-postası ekranıdır.

Tabi bu ekran değişiklik gösterebilir, eğer siz veya hesabınızı çalan kişi bir . Adımlı Doğrulama, oturum açarken ikinci bir doğrulama adımının . Hotmail hesapları ile başlayalım. Bu özelliklerden en dikkat çeken tanesini sizler için araştırdık. G-Mail ister Outlook olsun gönderilen maili geri almak mümkün.


Instagram hesabı geri alma işlemi tamamlanmış olacaktır. Gönderildikten sonra maili geri alma özelliği mevcut, tabii ki kısa bir süreliğine. Kaybedilen hesabı geri al” seçeneğine tıklayarak Kayıp.

Biliyorsanız hesabınızı geri alma işlemine devam edebilirsiniz, . Kötü haberse geri yükleme zaman dilimi yalnızca önceki gün boyunca kullanılabilir. Benim bir gmail hesabım vardı ve bunun şifresini unuttum. Bağlı olan telefon numarasını ise yıl önce kapattırmıştım. Ben nası bu hesabı geri. Bu işlem sırasında yanlışlıkla sildiğiniz kişileri kolayca geri getirebilirsiniz.


Telefonunuzu ilk kez açtığınızda veya bir fabrika sıfırlaması gerçekleştirdikten sonra, telefonu ayarlamaya başlamak için ekrandaki yönergeleri izleyin. Olabildiğince hızlı bir şekilde bulabilmeniz için size yardım etmek istiyoruz. Lütfen aşağıdakiler içinden durumunuza uyan bir bölüm o. Hesabınızı mı kaybettiniz? MERHABA BENİM GMAİL HESAPIMI BİR TÜRLÜ GERİ ALAMIYORUM YARDIMCI OLURSANIZ SEVİNİRİM.


Tam yıldır beta aşamasında olan geri alma özelliği nihayet aktif oldu. Kısa cevap vermek gerekirse,şifresini unuttuğunuz İnstagram adresinizin e-posta adresini de unuttuysanız tekrar geri almanız mümkün . Eğer gmail şifremi unuttum yeni şifre alma diyorsanız ve şifrenizi geri nasıl alacağınızı bilmiyorsanız sizlere videolu bir şekilde makalemizde bu . Zula Pass satın alma sırasında sorun yaşadıysan, buradan destek talebi oluşturabilirsin. Yapmanız gerekenler ise şöyle:. Bu süper özellik sayesinde .

Posta gönderme islemini geri alma Yazim hatasi yaparsaniz veya bir iletiyi gönderdiginize pisman olursaniz Göndermeyi geri a. Samsung Clou telefonunuz ya da tabletinizden kolayca verilerinize erişebileceğiniz, verilerinizi yedekleyebileceğiniz ve geri yükleyebileceğiniz şekilde dosya . Geri Bildirim Hizmet Saatleri. Bir e-posta gönderdikten sonra, ne kadar büyük hata yapmış olursanız olun, asla geri alamazsınız. Bu her zaman, özellikle benim için olur.


Peki bu özelliği nasıl kullanacaksınız? Tüm detaylar bu yazımızda! Hemen bir soru mu soracaksın?


Yolladığım bu maili silmişler gelenden . Bu makaledeki sorun giderme ipuçlarını deneyin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar